Så här ligger det till…

Inlägg kommer att dröja ett tag, tyvärr. Hur länge kan jag inte svara på, men ju kortare ju bättre. Både för mig och er.

Två inlägg som bara väntar på att bli publicerade är Kvartetten i Farsta centrum samt På rymmen i Huddinge.

Jag hoppas på er förståelse och att ni hänger i. Jag kan förstå att ni är besvikna.

Min uppmaning till er är att göra er väntan behagligare med att göra egna kundvagnsspaningsutflykter. Läsarbidrag mottages tacksamt!

Er Ragnarkundvagnar!

3 Responses to Så här ligger det till…

  1. martin fra NORGE skriver:

    Hei!

    Dette er den feteste bloggen jeg noengang har sett.

    Begynn aa skriv paa engelsk saa faar du sikkert masse fOlge! Helt surrealistisk!!!

  2. Johan skriver:

    Jag tycker att det här med kundvagnar är riktigt roligt. Man kan verkligen hitta dem överallt. Vill egentligen bara tipsa om en annan sida om kundvagnar, brakundvagnar.se. Tack för en bra spaningssida :).

  3. synthfrisyr skriver:

    Det är helt underbart, lika fint är detta som min blogg om backspegelbilder. backspegelbilder.wordpress.com

    nu är det ju Richard som skriver, du har fått fina mms med kundvagnar av mig. Bra tycker jag. ju.

Kommentera

